niedziela, 5 maja 2013

WYWIAD

PYTANIA
1. Jak masz na imię ? 
2. Ile masz lat ? 
3. Od ilu lat zajmujesz się projektowaniem ( nie koniecznie w szkicownikach ) ? 
4. Ile masz szkicowników i jakie ? 
5. Ile prowadzisz blogów ( o ile prowadzisz ) , o czym ? 
6. Masz jakiś ulubiony blog na który często zaglądasz ? 
7. Masz jakąś ulubioną użytkowniczkę na stronie TM ? 
8. Masz jakąś użytkowniczkę na stronie TM , której nie lubisz ? 
9. Masz jakieś zwierzątka / jakie ? 
10. Jakie czasopisma kupujesz najczęściej ? 
11. Masz jakieś marzenie , hobby , które od zawsze chciałaś spełnić ? 
12. Co cię jeszcze interesuje oprócz projektowania ? 
13. Jakimi kredkami projektujesz ? 

ODPOWIEDZI

1. klaudia
2. 12
3. od roku
3 szkicowniki i jeden zestaw kreatywny z top moddeel
4.te szkicowniki mam 2 z lilla lou keden z top modelki i w zestawie kreastywnym mam jeden szkicownik z top model]
5. prowadze bloga o projektowaniu i o top model
jednego bloga
6. blog dampirki1310
7. mam duzo ulubionych uzytkoiwniczek
8. nie nie mam
9. mam psa
10. top model i bravo
11. chcialabym W KONCU wygrac konkurs z top model
12. moda i uroda
13. ja projektuje zwyklymi kredkami bambino

JEJ PRACE
Projekt sukienki dla Hayden

Luzzzzzz

Strój babeczkowy

Czerwono-biały strój

bez nazwy

Na codzień

Do ogrodu

New York

....... brak opisu.....

Bluzka z językiem

..... <3 .....
Na walentynki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz